سبد خرید
آنچه در این مقاله می‌خوانید
خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو

خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو از معتبرترین فروشگاه ایران

آنچه در این مقاله می‌خوانید

گروه صنعتی ایران ترانسفو با بیش از 50 سال سابقه در تولید و توسعه انواع ترانسفورماتور، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مربوطه در حوزه صنعت و شبکه توزیع برق در ایران شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به مزایای خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو (Buy transformer Iran Transfo) بپردازیم و محصولات مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

ویژگی های ایران ترانسفو

اگر قصد خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو را در ذهن دارید بهتر است قبل از هر چیز نیم‌نگاهی به عمده محصولات این شرکت بزرگ داشته باشید؛ محصولات این شرکت عمدتاً در موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

محصولات ایران ترانسفو

این شرکت تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات متنوعی است که قصد داریم در این مقاله به‌طور مختصر و مفید به بررسی آنها بپردازیم. اگر قصد خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو را در ذهن دارید یا صرفا به آشنایی با محصولات این شرکت تمایل دارید، فروشگاه اینترنتی فازمتر شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کند.

ترانسفورماتور توزیع ایران ترانسفو

ترانسفورماتور های توزیع ایران ترانسفو در خطوط توزیع برق کاربرد دارند و اساسا در دو نوع اصلی ترانس توزیع خشک رزینی و ترانس تراکنش تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین ترانسفورماتور های توزیع روغنی یک نوع پرفروش دیگر از این دسته‌بندی به شمار می‌رود.

کاربرد ترانسفورماتور

  • تبدیل جریان و ولتاژ AC به DC و بالعکس
  • جلوگیری از افزایش تلفات انرژی
  • تبدیل ولتاژ از سطوح مختلف
  • انتقال و توزیع جریان برق

محصولات ایران ترانسفو

ترانسفورماتور روغنی ایران ترانسفو

  • محصولات این دسته‌بندی انواع ترانسفورماتور روغنی تک فاز و سه فاز را شامل می‌شود. امروزه شرکت ایران ترانسفو با بیش از نیم قرن تجربه حدود 280000 دستگاه از این دسته‌بندی را به تولید رسانده است.
  • شایان ذکر است که بدانیم بسته به نیاز مصرف‌کنندگان گرامی این شرکت قادر است تا تولید ترانس های توزیع روغنی را به‌طور ویژه و سفارشی در انواع ترانسفورماتورهای یکسو ساز، ترانسفورماتورهای زمین، ترانسفورماتورهای زمین و تغذیه داخلی، ترانسفورماتورهای دو ولتاژ و… – تحت استاندارد IEC، BS و DIN – به تولید برساند.
  • ترانسفورماتور های توزیع روغنی – با توان نامی تا 5000KVA و سطح ولتاژ تا 36KV – به دو نوع اصلی ترانس هرمتیک و ترانس دارای منبع انبساط یا کنسرواتوری تقسیم می‌شود. گفتنی است که معمولا نوع کم تلفات آن (با عنوان ترانسفورماتور توزیع روغنی کم تلفات) از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشد.

شما می‌توانید در همین لحظه جهت خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو با کارشناسان فروشگاه اینترنتی فازمتر تماس حاصل فرمایید.

ترانسفورماتور توزیع خشک رزینی

خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو از انواع توزیع خشک رزینی شامل مزایای زیادی می‌شود که غیرقابل‌احتراق بودن تنها یکی از موارد این لیست به شمار می‌رود. به‌طورکلی زمانی که نیاز باشد توزیع انرژی الکتریکی با درجه ایمنی بالایی انجام شود، ترانس های توزیع خشک رزینی – با ظرفیت 160KVA تا 3150KVA و ردیف ولتاژ 36KV – کاربرد فراوانی دارند. ترانسفورماتور های خشک رزینی تحت استاندارد IEC60076-11 و سایر استاندارد های داخلی و بین‌المللی توسط شرکت ایران ترانسفو تولید می‌شوند. همانطور که اشاره داشتیم به علت غیرقابل‌احتراق بودن، این دسته از ترانس‌ها حتی در صورت آسیب دیدن نیز مشکلاتی نظیر نشت مواد آتش‌زا و آلوده‌کننده همانند روغن را به دنبال نخواهند داشت.

ترانسفورماتور های قدرت ایران ترانسفو

ترانسفورماتور قدرت – با حداکثر قدرت 500MVA تا سطح 420KV – مدل خاصی از ترانسفورماتور های توزیع است که به همراه سیستم های خنک‌کننده تولید می‌شود. بخش زیادی از مشتریانی که به دنبال خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو هستند، برای دریافت این مدل اقدام می‌کنند. از جمله محصولات این لیست می‌توان به ترانس‌های تک فاز و سه فاز، ترانسفورماتور های نیروگاهی، اتو ترانسفورماتورها، ترانسفورماتور های دو ولتاژه و ترانسفورماتورهای زمین اشاره داشت.

ترانسفورماتور های قدرت ایران ترانسفو

ترانسفورماتور های ویژه ایران ترانسفو

امروزه امکان خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو در دسته‌بندی‌های گسترده‌تری نیز فراهم شده است، برای مثال می‌توان به ترانسفورماتور های ویژه این شرکت اشاره داشت. این دسته‌بندی شامل محصولاتی مثل ترانسفورماتورهای یکسو ساز یا رکتیفایر، ترانسفورماتورهای مخصوص کوره های قوس الکتریکی، ترانسفورماتورهای موبایل و ترانسفورماتورهای آزمایشگاهی می‌شود.

قیمت ترانسفورماتور ایران ترانسفو

جهت خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو کافی است با کارشناسان فروشگاه اینترنتی فازمتر تماس حاصل فرمایید و از لیست قیمت انواع ترانس های ایران ترانسفو اطلاع حاصل کنید. همچنین خریداران گرامی در صورت تمایل می‌توانند به‌طور آنلاین استعلام و درخواست خود را در سایت فروشگاه اینترنتی فازمتر ثبت کنند و پیش‌فاکتور خود را دریافت نمایند.

سخن پایانی

فروشگاه الکترونیکی فازمتر ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در زمینه‌ی فروش انواع سیم و کابل های مسی و آلومینیومی، انواع یراق‌آلات و ترانسفورماتورهای روغنی و خشک می‌باشد.

مقالات مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *